Crystal Card Başvuru

Hemen başvurun, kartınız kapınıza gelsin!

Başvuru için CRYSTAL yazın, TCKN bilginiz ve doğum tarihinizi (gün ay yıl formatında) aralarında birer boşluk bırakarak 4421’e gönderin. Örnek: CRYSTAL 12345678910 31012000

Seyahat Harcamalarınıza İlişkin Kullanım Prensipleri

Seyahat Harcamalarınıza İlişkin Kullanım Prensipleri

  • Programdan yalnızca gecikmeye düşmeyen ve kapalı olmayan kartlar faydalanabilir.
  • Puanlarla yapılan tüm seyahat harcamalarında, seyahat edecek yolculardan en az birinin soyadının asıl veya ek kart sahibi soyadı ile aynı olması gerekmektedir.
  • Puanlarla satın alınan seyahat hizmetleri için kredi kartı ile peşin veya taksitli kısmi ödeme yapılmamaktadır.
  • Anne, baba, kardeş, eş ya da çocuk gibi birinci dereceden akrabalık bağı olan Crystal kart kullanıcıları ile puanlarınızı birleştirebilirsiniz. Puanları birleştirmek için 444 0 446 VIP Line’ın aranması gerekmektedir. Puanlar bu kişilerin dışında bir kişiye devredilemez.
  • Asıl ve ek kart sahiplerinin 3. kişiler için puanlarını kullanarak seyahat harcaması yapabilmesi için aynı uçak ve/veya konaklama hizmetinde kendileri ya da kendileri ile aynı soyisime sahip en az bir kişinin olması gerekmektedir.
  • Bir müşteri puanlarını kullanarak bir yıl içerisinde en fazla 3.000.000 puan değerinde seyahat harcaması yapabilir. Maksimum puan tutarı asıl ve ek kart sahipleri için tahsis edilen toplam miktardır ve Avanspuan kullanımları bu miktara dahildir.
  • Yapı Kredi Seyahat Hattı üzerinden yapılan seyahat harcamalarında puanların daha değerli kullanılabilmesi için kart hesabında en az -5.000 puan bulunması gerekmektedir. -5.000'den daha az puanı bulunan kart sahipleri -5.000 puana ulaşana kadar seyahat harcamalarında puanlarını daha değerli kullanamazlar.
  • Avanspuan limiti müşteri bazında hesaplandığından, bir müşterinin birden fazla kredi kartı olması durumunda kullanılabilecek avanspuan limiti müşteri limiti ve kart limiti bazında değerlendirilerek belirlenir.
  • Değerli puan kullanarak alınan uçak biletleri için ödenen puanlara alan vergileri de dahildir. Alan vergisi için ayrıca bir ödeme yapılmasına gerek kalmaz.
  • Biletlerin gidiş ve dönüş tarihleri açık olmamalıdır.
  • Bilet ve diğer seyahat harcamalarının (tur, otel, araç kiralama, cruise) iptal ve iadesi mümkün olmamaktadır.
  • Ücretsiz bebek bileti uygulaması önceden belirlenmiş havayollarında 0-2 yaş arası bebekler için en az bir yetişkin biletinin puan ile alınmış olması durumunda geçerlidir.
  • Bir uçuşta 2'den fazla ücretsiz bebek bileti alınamaz.
  • Hediye bebek bileti en fazla 100 TL tutarında olabilir.
  • Parayla satın alınan biletler için bebek bileti hediye edilmez.
  • Uçak Biletlerine havalimanı vergileri ve güvenlik sigortası dahildir.
  • Yapı Kredi Seyahat Hattı'na dahil ve Türkiye'de bilet satışı mümkün olan anlaşmalı havayollarından puanlarınızla uçak bileti alabilirsiniz.
  • Düzenlenen tüm biletlerde Uluslararası Hava Taşıyıcıları Birliği (IATA) kuralları esas alınır.
  • Kredi kartı hamili, taşıyıcı kuruluşun yolcu bileti üzerinde belirtmiş olduğu koşul ve kuralları peşinen kabul ve taahhüt eder.
  • Biletlerinin düzenlenmesinden sonra talep edilen değişikliklerde, her havayolunun uyguladığı "bilet değişiklik cezası ve fiyat farkı" uygulanacak olup ödeme kart hamiline aittir.
  • Otel rezervasyonları için talep edilen değişiklikler, otel aynı kalacak şekilde ve değişiklik istenen günün koşullarına göre yapılır, değişiklikten doğacak ödemeler kart hamiline aittir.
  • Alınan biletlerde koltuk rezervasyonu ve check-in yapılamamakta, istenilen koltuklar garanti edilememektedir.
  • Alınan biletlerin (aktarma noktaları dahil) yolcu vizesi ile uyumlu olup olmadığı kart hamili sorumluluğundadır.
  • Türkiye'de bilet satış ofisi olmayan havayolu firmalarından bilet alınması durumunda, her türlü talep ve değişiklik bileti alan kişi tarafından ilgili havayolu firması ile temasa geçerek yapılır.
  • Yolculukla ilgili yaşanabilecek memnuniyetsizliklerde, sorunlarda ve kaza durumunda Yapı Kredi'nin hiçbir sorumluluğu yoktur.
  • Taşıyıcı kuruluşun uygulamış olduğu saat değişikliği ya da sefer iptallerinde Yapı Kredi'nin hiçbir sorumluluğu yoktur.
  • Yapı Kredi Bankası A.Ş.'nin sözkonusu havayolu firmaları adına her türlü bilet değişiklik veya itiraz taleplerinin karşılama sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Yapı Kredi Bankası A.Ş. program kapsamında her türlü ürün özelliği ve hizmet içeriğinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Puanlar ile alınan shuttle hizmetinde iptal ve iade yapılamaz.
  • Havayolu firmalarının internet sitelerinde yer alan bilet fiyatları ile Yapı Kredi Seyahat Hattı’nin rezervasyon/biletleme sistemleri üzerinden sağladığı bilet fiyatları farklılık gösterebilir. Yapı Kredi Seyahat Hattı’nda havayolu firmalarının acentelerinden veya çağrı merkezlerinden satılan bilet fiyatları uygulanmaktadır. Yapı Kredi Seyahat Hattı’nın havayolu firmalarının internet sitelerinden veya farklı internet siteleri üzerinden sağlanan bilet fiyatlarını uygulama yükümlülüğü bulunmamaktadır.
  • 1 Ocak 2016 tarihi itibariyle, ek kart sahipleri adına Yapı Kredi Seyahat Hattı üzerinden puanlarla gerçekleştirilecek seyahat harcamaları için, ek kartın en az 3 ay önce çıkartılmış olması kuralı uygulanmaya başlanacaktır.
  • Yapı Kredi Seyahat Hattı’ndan kredi kartınız veya puanlarınızla aldığınız uçak biletlerini, havayolu programlarına kaydederek ayrıca mil kazanabilirsiniz.